Uudised

Tööd alustas vaimse tervise õpikogukond 31. oktoober Kylli


Esimesel õpikogukonna kohtumisel otsustasime, et sellel aastal pöörame õpikogukonna töös tähelepanu sellele, mis toimub meie sees ja suhetes. Püüame rohkem mõista ja kaitsta oma vaimset tervist. Kui inimene tunneb, et kogu aeg on midagi puudu, on kiire ja tuleb palju pingutada, siis  võib lõppeda see läbipõlemisega. Seda tulebki märgata, võtta hetkeks aeg maha, olla rõõmus koos kaaslastega ja õnnelik sellega, mis meil parasjagu on.

Õpetaja Maret näitas huvitavaid harjutusi mida teha ärevuse, viha, ebakindluse või stressi tajumisel ning mida saab kasutada ka klassis õpilastega. Õpetaja Õie pani õpetajad kõigepealt tegema emotsionaalse enesetunde testi ning siis gruppidesse jagunedes lõpetasime tunnete kaartidega.  Õpetaja Vapu juhendamisel tegime igaüks enda kohta kollaaži. Töö kogukonnas lõpetasime oma kollaaži tutvustamisega.

Tähtis, et kõik jäid väga päevaga rahule.

 

Esimesel õpikogukonna kohtumisel otsustasime, et sellel aastal pöörame õpikogukonna töös tähelepanu sellele, mis toimub meie sees ja suhetes. Püüame rohkem mõista ja kaitsta oma vaimset tervist. Kui inimene tunneb, et kogu aeg on midagi puudu, on kiire ja tuleb palju pingutada, siis  võib lõppeda see läbipõlemisega. Seda tulebki märgata, võtta hetkeks aeg maha, olla rõõmus koos kaaslastega ja õnnelik sellega, mis meil parasjagu on.

Õpetaja Maret näitas huvitavaid harjutusi mida teha ärevuse, viha, ebakindluse või stressi tajumisel ning mida saab kasutada ka klassis õpilastega. Õpetaja Õie pani õpetajad kõigepealt tegema emotsionaalse enesetunde testi ning siis gruppidesse jagunedes lõpetasime tunnete kaartidega.  Õpetaja Vapu juhendamisel tegime igaüks enda kohta kollaaži. Töö kogukonnas lõpetasime oma kollaaži tutvustamisega.

Tähtis, et kõik jäid väga päevaga rahule.